08.11.2016/11:22

Prezes Coliana na Kongresie Słodycze: Dyskonty zabrały nam połowę czasu antenowego

Polski rynek słodyczy musi być atrakcyjny, skoro znalazły się na nim prawie wszyscy najwięksi światowi gracze. Kiedyś swoje marki komunikowali wyłącznie producenci dziś połowę czasu antenowego zajęły sieci handlowe i to one kreują trendy, promując marki własne – powiedział podczas Kongresu Słodycze 2016 Jan Kolański, prezes firmy Colian.

W opinii szefa Coliana, polityka dyskonterów, którzy mocno promują marki własne, będzie mieć duży wpływ na to, w którym kierunku pójdzie rynek. Tymczasem małe i średnie firmy pracują dziś na 2-3-proc. rentowności, zaś największe nawet na 10-proc. – Mały producent, nawet jeśli posiada w ofercie unikalne wyroby najwyższej jakości, ma znikome szanse na zaistnienie na półkach największych sieci handlowych. Nie przeskoczy horrendalnych opłat półkowych – powiedział podczas Kongresu Słodycze 2016 Jan Kolański, prezes firmy Colian.

Właśnie dlatego kierunek rynkowi będą nadawać firmy z największym potencjałem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.