29.12.2016/14:23

Prezes Sokołowa: Planujemy rozwój w wielu obszarach

W 2016 roku wyprodukowaliśmy 15 tysięcy ton więcej mięs i wędlin, niż w poprzednim roku. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu menadżerów i pracowników Grupy Sokołów zwiększyliśmy sprzedaż rok do roku o 3 proc. Pozyskaliśmy ponad 3,5 tysiąca nowych klientów i przygotowaliśmy 36 tysięcy promocji cenowych mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.

Sokołów zwiększył zatrudnienie o 250 osób. Co więcej, firma otworzyła 11 nowych sklepów własnych pod szyldem Delikatesy Mięsne Sokołów. - Zdobywanie nowych rynków i innowacyjna produkcja są możliwe dzięki ciągłej inwestycji w nowe technologie. W ubiegłym roku przeznaczyliśmy na nie niemal 120 mln złotych – wskazuje Bogusław Miszczuk. - Wciąż jesteśmy najlepiej rozpoznawalną spontanicznie marką branży mięsnej w Polsce – zaznacza.

Szef Sokołowa zwraca uwagę, że jego firma nie ustaje w odkrywaniu smaków i zaspokajaniu oczekiwań konsumentów. - Wprowadziliśmy innowacyjne produkty, m.in. roladę mięsną dedykowaną tym, którzy nie chcą tracić czasu na przygotowanie dania i cenią sobie wygodne rozwiązania. Zaprezentowaliśmy Polakom szeroką ofertę wyrobów SlowCooked - wołowych i wieprzowych, przygotowanych w oparciu o przepisy restauracyjne – mówi Miszczuk.

- Wykorzystaliśmy także ciekawe elementy mięsne, które nieczęsto goszczą na stołach konsumentów, np. policzki wołowe i goleń wołową. Uwzględniając rosnące spożycie burgerów, przygotowaliśmy szeroką ofertę burgerów przygotowywanych z najwyższej jakości polskiej wołowiny. Rozwinęliśmy nasze propozycje grillowe, wprowadzając opakowania zawierające produkty dla całej rodziny. Poszerzyliśmy ofertę wyrobów bez konserwantów. W serii Naturrino pojawiły się nowe produkty wędzone, a dla amatorów konserw przygotowaliśmy całkiem nową linię premium, bez dodatku konserwantów – akcentuje.

I dodaje: - Wspieramy osoby o szczególnych wymaganiach dietetycznych. Z myślą o tych, którzy borykają się z nietolerancją glutenu lub celiakią, wprowadziliśmy na rynek produkty bezglutenowe – między innymi snacki wędzone i pleśniowe, Kiełbasę polską, czy Gold Salami delikatesowe. Lista produktów bezglutenowych Sokołów będzie sukcesywnie powiększana.

2016 rok to dla Sokołowa także owocna współpraca międzynarodowa. - Dla naszych produktów swoje rynki otworzyły takie kraje jak Katar, Chile. Snacki i Kabanosy międzynarodowe podbijają Amerykę. Odnotowaliśmy kilkukrotnie wyższą sprzedaż tych świetnej jakości produktów i cieszymy się, że zdobyły tak wielką popularność za granicą – komentuje prezes Sokołowa. - W nadchodzącym roku planujemy dalszy rozwój w wielu obszarach. Chcemy nieustannie rozwijać ofertę produktową, kontynuować inwestycje w nowoczesne technologie i prowadzić ekspansję na rynku – zapowiada.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.