25.06.2021 / 09:13
StoryEditor

Prezes UOKiK o Biedronce: Próba agresywnego atakowania regulatora z nadzieją, że się przestraszy, nie przyniesie efektu [WYWIAD]

- Ten konkretny przedsiębiorca nadal nie wziął sobie do serca tego, że będąc liderem i działając na dużą skalę na rynku, trzeba zachowywać się szczególnie odpowiedzialnie - mówi o właścicielu sieci Biedronka Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Uwaga! Poprzednią część wywiadu z Tomaszem Chróstnym można przeczytać po kliknięciu w ten link.

Czy dostawcy chętnie opowiadają urzędowi o tym, jak wygląda współpraca z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 09:45
StoryEditor
Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji w Aldi Polska. Kto zastąpił Agnieszkę Barańską?
Łukasz Janota, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi Polska (fot. LI/Łukasz Janota)

Agnieszka Barańska pożegnała się z Aldi Polska, po niespełna dziewięciu latach pracy w firmie. Nowym dyrektorem marketingu i komunikacji został Łukasz Janota, związany z Aldi od ponad pięciu lat. Wcześniej przez ponad dziewięć lat był menedżerem w AmRest, pracującym na rzecz marki Starbucks.

Agnieszka Barańska odchodzi z Aldi Polska

Zmiana w managemencie Aldi Polska. 3 września Agnieszka Barańska po niespełna dziewięciu latach praca oficjalnie ogłosiła, że odchodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 15:15
StoryEditor
Kultura snu, czyli łóżkowe sekrety klientów. Jysk zdradza, jakie ma największe przewagi nad konkurentami [WYWIAD]
Sklep sieci Jysk w Polsce (Jysk)

Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska opowiada o tym jak firma buduje przewagi nad konkurentami i co ją wyróżnia na rynku. W wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mówi także o tym jak firma buduje swoją tożsamość wokół kultury snu.

Minęło już 25 lat od momentu, gdy Jysk pojawił się na polskim rynku. To czas intensywnego rozwoju, ponad 300 sklepów i silna pozycja w segmencie wyposażenia wnętrz. Jak Pani pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 14:08