Prezes UOKiK postawił dwóm spółkom zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami w internecie
Opinie.pro z Lubartowa oraz SN Marketing z Krakowa - tym dwóm spółkom prezes UOKiK postawił zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami w sieci. Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w internecie grożą kary finansowe do 10 proc. obrotu spółki.
Pozostało jeszcze 92% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
26.06.2022
Chodze na ta strone opinie i widze ze dalej handluja opiniami wiec co sie zmienilo?
-
26.06.2022
A może zabralibyście się też za gowork.pl? Bo to dopiero zaraza polskiego rynku
-
13.06.2022
Czy UOKiK wykaże się teraz niebywałą historycznie konsekwencją i przeanalizuje listę Klientów wspomnianych agencji celem ustalenia uczestników procederu oraz rozmiaru szkody?
Tak tylko pytam wiadomo, że nie...
Kolejna PRowa akcja polityczna.
6