Prezes UOKiK: Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów wymaga zmiany
Chcemy bardziej chronić tzw. sygnalistów, a także dostosować przepisy ustawy do prawa unijnego i do obecnych realiów rynkowych. W części dotyczącej konsumentów chcielibyśmy zwiększyć ochronę seniorów – pracujemy nad rozwiązaniami porządkującymi sprzedaż poza lokalem przedsiębiorcy – mówi Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Pozostało jeszcze 95% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
26.09.2018
przyjęcie zapisu o 40% udziałów w rynku tj. dla rynku który miał 50% udziału tzw. tradycji i to niezależnych mikro przedsiębiorców (podkreślam MIAŁ) to był skandal
przez długie lata zafundowano rzeź tradycji i rzeź małych przedsiębiorstw, niezależnego handlu
teraz grzebanie przy tych zapisach nie ma już żadnego sensu, bo będą chronić podmioty typu żabka a nie niezależny handel
teraz to możemy sobie powspominać jaki to mieliśmy piękny rynek detaliczny unikatowy w skali Europy gdzie każdy nawet średniej wielkości producent miał dostęp do rynku zbytu do lokalnych hurtowni i lokalnych sklepów
teraz to możecie się cmoknąć i patrzeć jak rynek detaliczny pochłania Grupa Schwartz, Eurocash z Lewiatanami JMD i Żabka z jednej strony i koncerny które tam dostarczają z drugiej no i może jeszcze jakieś ekonomiczne produkty marki własnej możemy dla nich usługowo robić
Polska największa Qrwa Europy
6