11.07.2022 / 18:07
StoryEditor

Producent kosmetyków Miraculum poprawił sprzedaż. Spółka zyskuje dzięki eksportowi

Sławomir Ziemski, Miraculum (fot. Miraculum)
Firma Miraculum chwali się o 61 proc. lepszym przychodem za pierwsze półrocze br. i dobrą sprzedażą w czerwcu, kiedy prawie trzykrotnie wzrosła sprzedaż w drogeriach, dyskontach i hipermarketach, a łączne przychody ze wszystkich kanałów sprzedaży za ten miesiąc wzrosły o 74 proc. rok do roku.

Przychody firmy Miraculum wyniosły narastająco, w okresie styczeń-czerwiec 2022 roku do prawie 21 mln zł, co stanowi wzrost o 61 proc. w stosunku do okresu styczeń-czerwiec 2021...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2025 / 09:02
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Żabka, Biedronka, Lidl, Netto, Stokrotka, Rossmann, E.Leclerc, ChatGPT
Sprawdź, co ważnego wydarzyło się w minionych dniach w branży handlowej (fot. fot. Shutterstock; wiadomoscihandlowe.pl; Luis Silveira E Castro; Rossmann)

Donos do prokuratury na zarząd Żabki, publikacja wyników rocznych przez kilka sieci handlowych, pokazanie nowego konceptu drogerii Rossmann oraz zaskakująco pozytywny odczyt inflacji - tylko tyle i aż tyle, naturalnie oprócz doniesień o najnowszych piwnych promocjach w sklepach, działo się w "majówkowym" tygodniu w branży handlowej.

1. Rekordowe przychody właściciela sieci Netto. Grupa Salling zapowiada przyspieszenie w Polsce

Duńska Grupa Salling - właściciel sieci Netto, zanotowała w 2024 r. wzrost zar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 14:26
StoryEditor
Dino rozsmakowało się w bezalkoholowym. Sieć supermarketów mocno inwestuje w ofertę
W Dino najszybciej rośnie oferta bezalkoholowych trunków (fot. Dino + Canva)

Niemal wszystkie sieci handlowe w ciągu roku zwiększyły asortyment piw bezalkoholowych. Liderem - jeśli chodzi o liczbę unikalnych trunków bez procentów - jest Auchan, ale to Dino odnotowało w ciągu roku największy wzrost liczby SKU.

Zmianę zwyczajów konsumenckich związanych z konsumpcją alkoholu najwyraźniej widać w odniesieniu do piwa. Komunikaty Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 23:49