07.09.2020/09:29

Produkty eko i wege wypierają bio - przynajmniej w zakresie promocji

O prawie 180 proc. wzrosła liczba promocji w sklepach na produkty bio, eko, vegan oraz vege. To zmiana, która nastąpiła w pierwszej połowie br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – wynika z badania Hiper-Com Poland i UCE Research.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Pusher 09.09.2020

    Autor artykułu powinien się trochę douczyć a dane w nim przedstawione są niewiarygodne. Najpierw otrzymujemy osobne dane w rozbiciu na BIO i EKO , co już jest zastanawiające a później czytamy, że BIO i EKO jest stosowane zamiennie (co jest oczywiście prawdą). Nasuwa się pytanie, kto i jak zbierał dane?

  • Tompoe 08.09.2020

    Eko i Bio oznacza to samo.

  • Robi 07.09.2020

    ale chaos w tym artykule i takie masło maslane

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także