Promocja Orlenu to wyzwanie dla konkurencji. Skorzystają kierowcy? Wojna na tańsze paliwa będzie eskalować [BADANIE]
Wakacyjna promocja Orlenu – zniżka o 30 gr na litrze, obejmująca trzy tankowania – pozwoliła sieci utrzymać ruch klientów na swoich stacjach, co nie udało się konkurencji. Ta jednak odpowiedziała własnymi promocjami, co doprowadziło do ostrej rywalizacji, która zdaniem ekspertów będzie eskalować. Kierowcy mogą liczyć na nieco tańsze tankowanie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
26.07.2022
Piękne oszustwo. Orlen sprzedaje z Lotosem (z którym się umawia) paliwo do wszystkich stacji - i tu zarabia krocie. Po czym robi promocję, do której muszą dołączyć wszyscy, bo nikt nie chce stracić klientów. Orlen podnosi cenę od której daje rabat i zarabia swoje, utrzymując dzięki darmowej promocji rządu i rządowych mediów (rząd posiada większość TV, a Orlen prasy). Klient płaci tyle co musi, nic nie oszczędza, a koncern narodowy tłamsi konkurencję i zarabia krocie. Po połączeniu z Lotosem będzie jedynym dostawcą paliw w Polsce i będzie zarabiał tyle ile uzna - ogłaszając jednocześnie swojego prezesa mistrzem biznesu.
Kiedyś to był CPN i do tego bardzo chcemy wrócić.
3