14.11.2017 / 15:03
StoryEditor

Promocje partnerskie pomagają zwiększyć sprzedaż

W poszukiwaniu efektywnych metod zwiększenia sprzedaży coraz więcej firm stawia na współpartnerstwo i zaczyna stosować tzw. działania cross-promocyjne. Firmy, które posiadają fizyczne produkty, mogą łączyć działania promocyjne z przedsiębiorstwami, które oferują wirtualną usługę, np. z wydawcami kart płatniczych lub właścicielami aplikacji.

Cross-marketing, cross-selling czy też cross-promocja to połączenie działań promocyjnych dwóch lub więcej sprzedawców w celu osiągnięcia wspólnych efektów marketingowych, wizeru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 12:11
StoryEditor
Personel dyskontów i innych dużych sklepów jest przeciążony pracą. Czy kasjerki i kasjerzy zaczną masowo strajkować?
Organizacje związkowe szacują, że w sklepach w Polsce brakuje ok. 300 tys. kasjerek i kasjerów (fot. Shutterstock)
Problem zbyt małej liczby rąk do pracy w sklepach staje się krytyczny. Pracodawcy szacują, że brakuje im 200 tys. kasjerek i kasjerów. Alfred Bujara, szef handlowej Solidarności podkreśla, że te braki są dużo większe. W efekcie, osoby zatrudnione w sklepach pracują znacznie ponad siły i robią praktycznie wszystko.

– Pracodawcy wyliczyli, że w handlu brakuje ok. 200 tys. pracowników, uważamy jednak, że ta liczba jest zaniżona, jest to ok. 300 tys. – stwierdził Alfred Bujara, prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 17:42
StoryEditor
Właściciele sklepów się buntują! Nie chcą już płacić bankom za usługę cash back
Właściciele sklepów w Niemczech oburzają się, że oferując usługę cash back przejmują część zadań banków, za które te jeszcze pobierają od nich opłaty (fot. Shutterstick)
Możliwość wypłaty gotówki podczas robienia zakupów, czyli tzw. cash back, to jedna z usług dodatkowych świadczonych przez sklepy. Z jej tytułu banki pobierają jednak od detalistów opłaty, które – przynajmniej w Niemczech – zaczynają środowisko handlowe oburzać. Dlaczego?

Niemieckie Stowarzyszenie Detalistów (HDE) wezwało banki do zniesienia opłat pobieranych za wypłaty gotówki w sklepach – informuje portal lebensmittelpraxis.de.

Sklep j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 01:16