29.11.2013/14:54

Przyblakła gwiazda podróżnika Kamisu

Po dwóch latach od przejęcia Kamisu przez amerykańskiego giganta, firmę McCormick, marka pozostaje liderem rynku przypraw i musztard, ale wiele wskazuje na to, że najlepsze czasy ma już za sobą.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • xyz 02.07.2014

    No tak kolejna Polska firma sprzedana mogl chociaz sprzedac jakiemus Polakowi, a nie kapitalowi zagranicznemu. Tak uwazam, ze przedsiebiorstwo zostalo sprzedane za mniej niz powinna, juz nie kupie tej przyprawy. Amerykanie tez wola kupowac to co amerykanskie, wiec po co ich wspomagac.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.