21.05.2023/06:15

Jak wygląda przyszłość marek własnych? Rosną koncepty nowej generacji. Komentarz Marty Marczak z agencji 4/4 Brand Design

Koncepcje marek własnych oraz ich znaczenie w strategii sieci, ewoluują wraz z rozwojem rynku. Dzisiaj mamy do czynienia z rozwojem konceptów tzw. marek własnych nowej generacji – komentuje Marta Marczak z agencji brandingowej 4/4 Brand Design.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • h2o 22.05.2023

    łojojo ileż wydumanych anglojęzycznych określeń, a przecież marka własna to lepsza lub gorsza kopia czegoś prawdziwego, markowego, wartościowego, tudzież chęć skorzystania z istniejącej popularności... i tak należy to rozumieć

  • PG 22.05.2023

    Przepraszam Was bardzo ale w tym tekście nie ma nic odkrywczego. Musicie się bardziej postarać bo inaczej ten portal będzie tylko stratą czasu.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także