23.09.2021/15:15

Przyszłość płatności odroczonych. Pozostaną domeną e-handlu, czy sprawdzą się też w sklepach stacjonarnych, w tym spożywczych? [WYWIAD]

- Gdy zaczynaliśmy przygodę z płatnościami odroczonymi, intuicja podpowiadała nam, że nie jest wręcz wskazane udostępnianie takiej usługi w przypadku zakupów spożywczych. Żywność to tak podstawowy wydatek, że odroczenie płatności klienta sugerowałoby, że danej osoby nie stać nawet na zakup jedzenia. Jednak szybko zmieniliśmy nasze podejście do tej kwestii. Okazało się, że również w przypadku branży spożywczej płatności odroczone są dobrym pomysłem. Najistotniejszym czynnikiem w e-sklepach sprzedających żywność jest możliwość błyskawicznej finalizacji transakcji, a nie chęć rozłożenia płatności na raty - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także