17.04.2020/16:11

Radosław Chmurak, wiceprezes firmy Tarczyński: Na kryzysie zyskają silne marki

Przeszkody, z którymi obecnie się zmagamy, są motywacją do dalszego rozwoju, m.in. poprzez poszerzanie dostępności naszych produktów w istniejących kanałach sprzedaży, a także inwestowanie w nowe, alternatywne sposoby dotarcia do konsumenta – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w firmie Tarczyński.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • JasiekzHameryki 18.04.2020

    Dbanie o wszystkie kanały sprzedaży! Kpina! Wspieranie tylko sieci, sieci sieci. Firma dawno zapomniała o handlu tradycyjnym, tak jak on zapomina powoli o tarczynskim. Zakłady takie jak HK przekonały się co znaczy brak alternatywy sprzedaży.
    Życzę powodzenia w sieciach - w nich łatwo się poplątać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.