Radosław Chmurak, wiceprezes firmy Tarczyński: Na kryzysie zyskają silne marki
Przeszkody, z którymi obecnie się zmagamy, są motywacją do dalszego rozwoju, m.in. poprzez poszerzanie dostępności naszych produktów w istniejących kanałach sprzedaży, a także inwestowanie w nowe, alternatywne sposoby dotarcia do konsumenta – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w firmie Tarczyński.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
18.04.2020
Dbanie o wszystkie kanały sprzedaży! Kpina! Wspieranie tylko sieci, sieci sieci. Firma dawno zapomniała o handlu tradycyjnym, tak jak on zapomina powoli o tarczynskim. Zakłady takie jak HK przekonały się co znaczy brak alternatywy sprzedaży.
Życzę powodzenia w sieciach - w nich łatwo się poplątać.