31.03.2022/14:43

Rafał Brzoska: udział InPostu w rynku przesyłek B2C wynosi 48 proc. InPostFresh nadal w fazie pilotażu

InPost szacuje, że udział spółki w rynku przesyłek B2C wynosił na koniec 2021 roku 48 proc. Firma podkreśla, że odnotowała wzrost w każdej kategorii produktowej. Sam rynek e-commerce ma wzrosnąć wartościowo od kilkunastu do nawet 25 proc., co będzie również mocno napędzone inflacją.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 31.03.2022

    Za wolno to idzie z tym freshem. Potrzebnych więcej stref pilotażowych, a nie tylko W-wa.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także