29.07.2019/17:08

Ranking Kantar i WPP: Amazon najbardziej wartościową marką na świecie przed Apple i Google

Amazon wyprzedził markę Google w rankingu 100 najbardziej wartościowych marek (Brandz Global Top 100 most valuable brands 2019) przygotowanym przez Kantar i WPP. Z marek z sektora FMCG wysoko na liście plasują się też Alibaba (pozycja siódma) i McDonalds (dziewiąta).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Jendrula 04.08.2019

    Stefan Grodzki, myli Pan wartość rynkową całej grupy Alibaba z wartością marki Alibaba.

  • Stefan Grodzki 30.07.2019

    To żart? A Alibaba to co???
    486 MLD USD i to są dość stare dane. Dzisiaj już ponad 500.
    Amazon 315 jest prawie o połowę mniejszy od Alibaby....

    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Alibaba_Group

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.