Raport Polska na Talerzu: zmieniają się zwyczaje bywalców restauracji
Kolejna edycja raportu Polska na Talerzu, który przygotowała agencja IQS na zlecenie Makro Polska, pokazuje, jak dynamicznie zmieniają się zwyczaje bywalców restauracji w Polsce. Wygodę i oszczędność, która do niedawna była głównym motywem jadania na mieście, teraz zastępuje potrzeba socjalizowania się i poszukiwanie nowych smaków. Nie spada znaczenie szefów kuchni - nadal są oni gastronomicznymi guru.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
25.06.2018
Dla mnie ważnym aspektem przy wyborze restauracji jest to, aby było w niej smacznie i żeby produkty z których robione są dania były na prawdę lokalne. W Krakowie mamy taką knajpę na Filipa 18. Mają tam typowo polskie jedzenie, a zakupy robią na pobliskim targu przy Kleparzu. Takie miejsca się ceni, szkoda że tak mało ich jest
8