13.02.2019/12:51

Rebranding Sano na Stokrotkę rusza w czwartek, a zakończy się w drugim kwartale

W walentynki rozpocznie się proces rebrandingu sieci Sano na Stokrotkę. 14 lutego szyldy zostaną wymienione na dziewięciu z 36 sklepów Sano. Docelowo marka Sano ma całkowicie zniknąć ze sklepów stacjonarnych do końca drugiego kwartału, przy czym do 11 kwietnia obejmie niemal wszystkie, bo 34 sklepy. Maxima Grupe, właściciel Stokrotki i Sano, podjął też decyzję o pozostawieniu na rynku sklepu internetowego e-Sano pod dotychczasową nazwą.

Jako pierwsze rebranding przejdą sklepy w Bydgoszczy, działające w następujących lokalizacjach: ul. Brzozowa 25, ul. Chodkiewicza 17, ul. Gierczak 11, ul. Glinki 32, ul. Ku Wiatrakom 5a, ul. Leszczyńskiego 107, ul. Nowodworska 24, ul. Ogrody 15 i ul. Sandomierska 35.

Już tydzień później szyldy zamienione zostaną na sklepach w Gdańsku przy ul. Pólnicy 9, w Redzie przy ul. Łąkowej 40 i w Słupsku przy ul. Królowej Jadwigi 2. Ostatniego dnia lutego rebranding przejdą sklepy w Białogardzie (ul. 1-go Maja 3), Połczynie Zdroju (ul. Piwna 2) i Świdwinie (ul. Drawska 7).

Następnie rozpocznie się rebranding placówek mieszczących się w Koszalinie. 14 marca Stokrotkami staną się sklepy Sano przy ul. Fałata 13, ul. Gierczak 1-3, ul. Łużyckiej 34 i ul. Władysława IV 25. Tydzień później przyjdzie kolej na sklepy przy ul. Śniadeckich 31, ul. Tatarkiewicza 2 i ul. Zubrzyckiego 2.

Rebranding koszalińskich sklepów będzie kontynuowany 28 marca (ul. Topolowa 5, ul. Zwycięstwa 148, ul. Zwycięstwa 190), a następnie zakończy się 4 kwietnia (ul. Franciszkańska 104, ul. Karłowicza 28).

Aktualny kalendarz rebrandingu Sano na Stokrotkę w Polsce kończy się 11 kwietnia, kiedy to wymienione zostaną szyldy w Człuchowie (ul. Kardynała Wyszyńskiego 9, ul. Krzyżowa 2) i Szczecinku (ul. Bohaterów Warszawy 6, ul. Wiśniowa 7).

Maxima Grupe na razie nie informuje, co z pozostałymi dwoma z 36 działających aktualnie sklepów Sano.

Po likwidacji brandu Sano, Stokrotka dysponować będzie ponad 550 sklepami działającymi w formacie supermarketu, marketu i convenience. Sieć zatrudnia w Polsce ok. 10 tys. pracowników.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Koshaolin 07.10.2019

    No i E-Sano zostało zamknięte.... to tyle z obiecanego rozwoju e-commerce.

  • sprzedawca 20.02.2019

    A pensje sprzedawców będą konkurencyjne do Lidla, Biedronki ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.