18.10.2018 / 15:56
StoryEditor

Restauracje Jeff‘s rezygnują z plastikowych słomek. Wydawały ich ponad tysiąc dziennie

(Fot. materiały prasowe)
Licząca cztery lokale sieć restauracji Jeff’s rezygnuje z plastikowych słomek do picia. Zastąpią je biodegradowalne słomki z papieru.

- Wydaje się, że słomka do picia to drobiazg, ale każdego dnia w każdej restauracji Jeff’s wydajemy naszym gościom do napojów ok. 200–300 słomek. Rezygnacja z plastikowych rurek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 13:30
StoryEditor
Nowe sklepy Dino w 2025. LISTA miejscowości, gdzie budują markety polskiej sieci
Gdzie Dino buduje nowe sklepy? LISTA miejscowości, gdzie będą markety Dino (fot. archiwum)

Sieć Dino w pięć lat podwoiła liczbę swoich marketów. I wciąż buduje nowe. Sprawdzamy gdzie już otworzono nowe sklepy Dino w 2025 r. Podajemy listę miejscowości, gdzie trwa budowa nowych marketów Dino.

Z artykułu dowiesz się:

  • W pięć lat liczba sklepów Dino podwoiła się
  • Nowe sklepy Dino będą częściej otwierane we wschodniej Polsce?
  • Dino – gdzie już było otwarcie nowych sklepów w 2025 roku?
  • Gdzie są budowane markety Dino w 2025 roku?
  • Praca w nowych marketach Dino
  • Sklepy Dino – jakie są godziny otwarcia?

W pięć lat liczba sklepów Dino podwoiła się

Dino to polska sieć handlowa, która kieruje Tomasz Biernacki, jeden z najbogatszych Polaków. Spółka od kilu lat bardzo dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży. Na koniec 2024 roku w Polsce było już 2688 sklepów Dino. O ogromnym tempie rozprzestrzeniania się sieci handlowej z siedzibą w Krotoszynie (woj. wielkopolskie) może świadczyć fakt, że zaledwie 5 lat wcześniej, czyli w 2019 r. było 1218 marketów Dino. A to oznacza, że w ciągu pięciu lat sieć uzyskała ponad dwukrotnie więcej sklepów.

Na dodatek w 2025 roku sieć Dino powiększy się o kilkaset kolejnych placówek. Widać to zarówno po liczbie już otwartych marketów, jak i tych, które są budowane. Tylko w I kwartale 2025 roku sieć z czerwonym logo otworzyła 58 nowych sklepów. A to oznacza, że na koniec marca 2025 r. było już 2746 marketów Dino w całej Polsce.

Nowe sklepy Dino będą częściej otwierane we wschodniej Polsce?

Obecnie znakomita większość marketów Dino znajdują się w zachodniej i centralnej Polsce. Ale sieć handlowa ma coraz większe ambicje w odniesieniu do wschodnich województw. Potwierdzają to chociażby plany budowy centrów dystrybucyjnych w województwach świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim oraz lubelskim.

Przeczytaj także ten artykuł: Dino naciera na Rzeszów

Dino – gdzie już było otwarcie nowych sklepów w 2025 roku?

Realizacja nowych marketów sieci Dino przebiega błyskawicznie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:48
StoryEditor
Szefowie Biedronki i Eurocash w serdecznym uścisku. Zaskoczenie na gali z okazji 30-lecia dystrybutora, franczyzobiorcy zdziwieni
Zawodowo konkurują ze sobą, ale prywatnie przyjaźnią się. Luis Amaral to pomysłodawca sieci Biedronka, która należy do Jeronimo Martins. Portugalskiej firmie szefuje Pedro Soares dos Santos (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Luis Amaral, większościowy udziałowiec Grupy Eurocash i uznany inwestor, podczas gali 30-lecia największego dystrybutora hurtowego w Polsce postanowił podziękować Pedro Soaresowi dos Santosowi, szefowi Grupy Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka. Za co dziękował? Co łączy obu menedżerów? Jaki prezent dostał szef portugalskiej grupy? I co na to franczyzobiorcy?

Grupa Eurocash - podobnie zresztą jak Biedronka - kończy w tym roku 30 lat. Z okazji jubileuszu dystrybutor zorganizował 1 kwietnia br. w Poznaniu uroczystą, wieczorną galę, na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 09:37