Rewe ma pomysł na sprzedaż owoców i warzyw. Mają w tym pomóc… siatki
Niemiecka sieć sklepów spożywczych Rewe chce promować zakup nieopakowanych owoców i warzyw sprzedawanych luzem. Detalista wprowadza siatki wielokrotnego użytku jako alternatywę do zwykłych reklamówek.
Siatki do owoców i warzyw pojawią się we wszystkich sklepach Rewe, których jest obecnie 3300 – podaje serwis lebensmittelpraxis.de.
„Coraz więcej osób szuka rozwiązań, które mogą zmniejszyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest zaspokajanie potrzeb naszych klientów i dążenie do realizacji różnorodnych inicjatyw w zakresie redukcji tworzyw sztucznych” – podkreśla Daniela Büchel, która jako członek zarządu Rewe Markt GmbH odpowiada również za zrównoważony rozwój grupy.
Koszt takie siateczki w dwupaku wynosi 1,49 euro. Można je nabyć równolegle ze zwykłymi torbami plastikowymi. Wybór należy do klienta.
9