20.11.2018/09:30

Robert Bednarski, Facebook: People-based marketing to przyszłość handlu [WYWIAD]

- Facebook to przede wszystkim miejsce people-based marketing, czyli marketingu, który jest skierowany do konkretnych osób, a nie tzw. cookies - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Robert Bednarski dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. Jak zaznacza, Facebook już posiada narzędzia, które służą m.in. do praktycznego wykorzystania baz danych firm z branży handlowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Tomek_tomek 21.11.2018

    Pełna zgoda, żeby odnieść sukces trzeba podejmować decyzje szybko, jednak trzeba to robić na podstawie zbieranych danych. Inaczej firma zaczyna błądzić i zgadywać co może zadziałać. Na początku stawiamy jakąś hipotezę w oparciu o dane, a potem próbujemy wykazać, że to rzeczywiście działa. W ten sposób sprawy poruszają się do przodu.

    Natomiast narzędzi do mierzenia i zbierania danych jest sporo. Analytics to podstawa, do tego są narzędzia Yandex, Calltracker, Brand24 i wiele innych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.