20.11.2018/09:30

Robert Bednarski, Facebook: People-based marketing to przyszłość handlu [WYWIAD]

- Facebook to przede wszystkim miejsce people-based marketing, czyli marketingu, który jest skierowany do konkretnych osób, a nie tzw. cookies - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Robert Bednarski dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. Jak zaznacza, Facebook już posiada narzędzia, które służą m.in. do praktycznego wykorzystania baz danych firm z branży handlowej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Tomek_tomek 21.11.2018

    Pełna zgoda, żeby odnieść sukces trzeba podejmować decyzje szybko, jednak trzeba to robić na podstawie zbieranych danych. Inaczej firma zaczyna błądzić i zgadywać co może zadziałać. Na początku stawiamy jakąś hipotezę w oparciu o dane, a potem próbujemy wykazać, że to rzeczywiście działa. W ten sposób sprawy poruszają się do przodu.

    Natomiast narzędzi do mierzenia i zbierania danych jest sporo. Analytics to podstawa, do tego są narzędzia Yandex, Calltracker, Brand24 i wiele innych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.