19.08.2022/18:01

Robert Lewandowski w kampanii promocyjnej Lidl Polska. Będzie reklamował nową akcję dyskontu

Lidl Polska zacznie rok szkolny z przytupem. Niemiecka sieć dyskontów spożywczych ruszy z kampanią reklamową, której twarzą będzie Robert Lewandowski, jeden z najpopularniejszych piłkarzy na świecie, wynika z informacji serwisu businessinsider.com.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Reklama reklama pranie mózgu już od rana 30.05.2023

    Lidl zamiast obniżać ceny produktów to woli wydawać na reklamę z celebrytami za którą zapłaci klient w cenie produktów.😡👎Lidl jest drogi i wspiera inflację.

  • Lidlomaniak 16.09.2022

    Ojoj Lewandowski jest czyli rozumiem ze znajda się tez pieniądze na podwyżki dla szarej eminencji która wypracowała pieniądze na ten kontrakt w dobie rosnącej inflacji niech Lidl pokaże ze naprawdę ale to naprawdę dba o pracowników a nie tylko mrzonki i fikcje przedstawia w mediach

  • Edyward 19.08.2022

    Tylko trochę lepiej niż reklamowanie srakostopu lub leku na upławy. Lidl na tym pewnie zyska Robert wizerunkowo średnio

  • Nickt 19.08.2022

    Żal patrzeć jak człowiek się monetyzuje do tego stopnia. Tyle kasy, ale wiecznie mało. Zostać twarzą niemieckiego dyskontu w Polsce - szczyt marzeń. Brak słów.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także