Robert Lewandowski w kampanii promocyjnej Lidl Polska. Będzie reklamował nową akcję dyskontu
Lidl Polska zacznie rok szkolny z przytupem. Niemiecka sieć dyskontów spożywczych ruszy z kampanią reklamową, której twarzą będzie Robert Lewandowski, jeden z najpopularniejszych piłkarzy na świecie, wynika z informacji serwisu businessinsider.com.pl.
Pozostało jeszcze 88% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
30.05.2023
Lidl zamiast obniżać ceny produktów to woli wydawać na reklamę z celebrytami za którą zapłaci klient w cenie produktów.😡👎Lidl jest drogi i wspiera inflację.
-
16.09.2022
Ojoj Lewandowski jest czyli rozumiem ze znajda się tez pieniądze na podwyżki dla szarej eminencji która wypracowała pieniądze na ten kontrakt w dobie rosnącej inflacji niech Lidl pokaże ze naprawdę ale to naprawdę dba o pracowników a nie tylko mrzonki i fikcje przedstawia w mediach
-
19.08.2022
Tylko trochę lepiej niż reklamowanie srakostopu lub leku na upławy. Lidl na tym pewnie zyska Robert wizerunkowo średnio
-
19.08.2022
Żal patrzeć jak człowiek się monetyzuje do tego stopnia. Tyle kasy, ale wiecznie mało. Zostać twarzą niemieckiego dyskontu w Polsce - szczyt marzeń. Brak słów.
6