04.06.2023 / 13:49
StoryEditor

Roślinne zamienniki mleka coraz popularniejsze w branży gastronomicznej. Nestle wprowadza kolejne wersje do kawy

Roślinne zamienniki nabiału coraz popularniejsze w gastronomii (Pixabay/Holger Stephan)
Nestlé Professional rozszerzyło swoją ofertę roślinnych alternatyw mlecznych dla profesjonalistów z branży gastronomicznej. Firma dostrzega, że coraz więcej osób na całym świecie decyduje się na zamówienie kawy i napojów kawowych z zamiennikami mleka.

Nowe produkty zadebiutowały w Azji i Ameryce Łacińskiej. Pod marką Nestle Barista spółka rozpoczęła tam sprzedaż napojów kokosowych oraz na bazie grochu i owsa. Produkty przezna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 11:41
StoryEditor
Jak Eurocash wiąże ze sobą klientów? Czyli lista programów lojalnościowych rozwijanych przez sieci handlowe należące do grupy
Delikarta jest popularnym programem lojalnościowym
Na niezwykle konkurencyjnym rynku detalicznym, kluczem do sukcesu jest rozwój narzędzi pozwalających na lojalizowanie, angażowanie i personalizowanie potrzeb konsumentów. Takimi rozwiązaniami są programy i aplikacje lojalnoiściowe. Co klienci mogą zyskać instalując i korzystając z takich rozwiązań jak: Delikarta, Ekipa Dużego Bena, Mój Lewiatan, Moje sklepy, Kontigo Team, Nasza Gama czy Frisco Friends? Przyjrzyjmy się im?

Systemy franczyzowe i partnerskie Grupy Eurocash rozwijane są pod markami: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep, ABC oraz Gama. W 2022 roku powołana została nowa je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.05.2024 / 08:50
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino, Groszek i Subway, Specjał, Makro, zakaz handlu w niedziele, lokalna półka
Sprawdź, czym żyła branża handlowa w minionych dniach (fot. Shutterstock; wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; nitpicker/Shutterstock)
Branża handlowa wybudziła się z majówkowego letargu. W dobiegającym końca tygodniu nie zabrakło m.in. publikacji wyników przez ważnego detalistę, prezentacji nowych konceptów handlowych, ogłoszenia akwizycji, czy pokazania ważnego dla właścicieli sklepów projektu ustawy. Sprawdź, czym żyliśmy w ostatnich dniach.

1. Wyniki Dino lepsze niż Biedronki? Klienci sieci supermarketów częściej odwiedzają placówki sieci i więcej produktów wkładają do koszyka

Sieć sklepów Dino pokazuje,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2024 16:34