18.10.2016/08:13

Rosną wymagania konsumentów

Już nie cena i jakość rozstrzygają o tym, gdzie Polacy robią zakupy. Smart shopping w polskim wydaniu wyraźnie skręca w stronę poszukiwania pozytywnych doświadczeń zakupowych. Coraz bardziej liczy się „jak”, a nie „co” i „po ile”. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.