10.09.2018/11:31

Rośnie odsetek uczestników mobilnych programów lojalnościowych

Obecnie z aplikacji korzysta 60 proc. uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją – sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Wsciekly klient 11.09.2018

    W drogeri "r" nie mozna w spokoju zrobic zakupow, bo przy kasie atakuja klienta litania czy masz aplikacje czy zainstalujesz czy kupisz produkt polecany czy moze gazetke do czytania czy platna reklamowke... Oszalec mozna! Chce zaplacic za towar i wyjsc! A nie sluchac litanii ktore wymyslaja geniusze marketingu!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.