26.11.2018/12:33

Rośnie wartość rynku rozpoznawania emocji m.in. klientów e-sklepów

Rynek sztucznej inteligencji obejmujący narzędzia zdolne do identyfikowania i klasyfikowania emocji, wyrażanych poprzez aktywność klientów w sieci do końca dekady osiągnie wartość 24 mld dol wynika z danych firmy Orbis Research.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.