04.04.2021/17:11

Rośnie wartość wskaźnika koniunktury konsumenckiej

Z raportu firmy Deloitte wynika, że od początku roku wartość wskaźnika koniunktury konsumenckiej powoli, ale systematycznie rośnie. Dane marcowe nie pokazują jeszcze wpływu zaostrzenia się sytuacji epidemicznej i kolejnych obostrzeń na odwrócenie tego trendu – podał portal pb.pl. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także