24.03.2021 / 12:33
StoryEditor

W jaki dzień Polacy najchętniej robią zakupy w sklepach? Koronawirus sporo zmienił w zachowaniach konsumentów

Polacy coraz częściej planują wyjścia do sklepów nie tylko w weekendy. Na znaczeniu zyskują poniedziałek i wtorek (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Nowa rzeczywistość sprawiła, że konsumenci zmienili swoje zwyczaje zakupowe. Dniem, w którym Polacy najliczniej udają się do sklepów nadal pozostaje sobota, jednak dane firmy Listonic wskazują na pojawienie się nowego trendu, jakim jest częstsze robienie zakupów w tygodniu.

W zeszłym roku szczególną popularnością wśród użytkowników aplikacji Listonic, zarówno pod względem liczby tworzonych list, jak i dodawanych produktów, cieszył się wtorek. Na wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 17:31
StoryEditor
Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł
Go Bio - marka własna Biedronki (fot. materiały prasowe)

Przez długi czas produkty marek własnych oferowane przez sieci handlowe postrzegano jako tańszą, lecz gorszą alternatywę dla markowych towarów. Dziś jednak coraz więcej konsumentów przekonuje się do ich zakupu. Oto najnowsze dane na temat rynku private label FMCG w Polsce.

Jak wynika z raportu YouGov cytowanego przez "Rzeczpospolitą", w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty z segmentu FMCG - czyli żywność, kosme...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 17:14
StoryEditor
Magazyn największej sieci sklepów w Ukrainie zniszczony w wyniku rosyjskiego ataku
Na zdj. sklep sieci ATB w ukraińskim Lwowie (fot. Pavlo Lys/Shutterstock)

Środowy atak rosyjski w okolicach Charkowa skutkował zniszczeniem centrum dystrybucji sieci ATB-Market, lidera handlu spożywczego w Ukrainie. Lokalny serwis opublikował nagrania pokazujące skutki uderzenia pocisku manewrującego Iskander-K w ten obiekt.

Ukraińskie media donoszą, że rosyjski atak przeprowadzony został na magazyn ATB w miejscowości Wasyszczewe, zlokalizowanej bardzo blisko Charkowa - to praktycznie jego połu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 00:58