06.04.2021/19:44

Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee

W tym roku marka Costa Coffee obchodzi 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji rusza dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.

Początki marki Costa Coffee sięgają lat 70. XX wieku. Wszystko zaczęło się w Londynie, dokładnie na Fenchurch Street, gdzie w 1971 roku dwaj włoscy bracia – Sergio i Bruno Costa – otworzyli mikro palarnię kawy. Ich zamiarem było sprawienie, by doskonała w smaku „mała czarna” stała się częścią codziennego życia Londyńczyków.

Opracowanie mieszanki kawy udało się braciom Costa dopiero po 112 próbach. Jej autorzy nazwali ją Mocha Italia Signature Blend i do dziś jest ona popisową mieszanką Costa Coffee, uwielbianą na całym świecie. Kawę na jej bazie można zamówić w kawiarniach i kawomatach a już od października 2020 roku można przygotować ją we własnym domu.

Wszystko to, za sprawą dostosowanej do konsumpcji w domu Signature Blend, która znajduje się w ofercie kaw paczkowanych. Oprócz niej w kolekcji znajdują się również Signature Blend ciemno palona, Colombian Roast i The Bright Blend, dostępne w formie mielonej, ziarnistej i w kapsułkach.
 
Marka Costa Coffee rozwinęła się do tego stopnia, że dziś jest już dostępna w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce można ją kupić w ponad 140 kawiarniach, w prawie 500 kawomatach i w sklepach tradycyjnych oraz online.

– Wprowadzenie na rynek kawy Costa Coffee w wersji do domu, potwierdza, że zapoczątkowane przez braci Sergio i Bruno postępowe myślenie, nadal towarzyszy marce. Jako Coca-Cola HBC Polska, oficjalny dystrybutor kawy w Polsce, stawiamy na rozwój – mówi Anna Oleksak, Coffee Capability Manager w Coca-Cola HBC Polska.

– W tym roku pragniemy celebrować 50 lat działalności i zaprosić do tego świętowania naszych klientów, współtworzących firmę pracowników, partnerów i dostawców – dodaje.

Wyrazem jubileuszowego świętowania jest specjalnie przygotowana kampania, realizowana pod hasłem „Tworzymy Costa Coffee od pół wieku”. Akcja obejmuje działania digital – kampanię video oraz wsparcie PR.  W punkcie sprzedaży, w których dostępna jest paczkowana kawa Costa Coffee, pojawiły się specjalne materiały POS oraz uruchomiono przygotowane na tę okazję mechanizmy promocyjne.

Za strategię, kreację i produkcję jubileuszowej kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR z zakresu branded content realizuje agencja Big Picture.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także