Rusza nowa edycja badania Najlepszy Produkt 2019 - Wybór Konsumentów!
Zapraszamy do udziału w ósmej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego "Najlepszy Produkt 2019 – Wybór Konsumentów", które po raz kolejny zrealizowane zostanie przez instytut GfK Polonia. Badanie wyłoni najlepsze nowości FMCG - spożywcze, chemii gospodarczej oraz kosmetyczne - wprowadzone na rynek między 1 września 2017 a 1 września 2018 roku.
Wyboru dokonają Konsumenci - reprezentatywna próba 1000 respondentów (osoby dorosłe między 18. a 65. rokiem życia). Będą to osoby podejmujące decyzje lub istotnie współdecydujące o zakupach do swojego gospodarstwa domowego oraz regularnie korzystające z konkretnych, objętych badaniem kategorii produktowych. Badanie zostanie przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu i obejmie 113 kategorii FMCG.
Znak „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”® od siedmiu lat wyróżnia na półkach sklepów spożywczych, drogerii i aptek najbardziej udane premiery rynkowe.
Badania instytutu potwierdzają, że aż 74 proc. konsumentów wybiera produkty oznaczone logotypem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”. Świadczy to o sile znaku i zaufaniu, jakim konsumenci go darzą.
ADRESACI BADANIA:
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do niezwłocznego zgłaszania swoich nowości. Badanie wskaże te produkty, które mają największy potencjał na stałe wpisać się w rynek.
KORZYŚCI DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW BADANIA:
Każdy producent/dystrybutor, który zgłosi nowy produkt/linię produktów do badania otrzyma jego pełne wyniki (w ramach kategorii, do której produkt/linia produktów został zakwalifikowany).
KORZYŚCI DLA LAUREATÓW BADANIA:
1. Zdobywcy trzech pierwszych miejsc uzyskają prawo (na zasadzie odpłatnej licencji) do bezterminowego wykorzystania cenionego przez konsumentów i detalistów znaku towarowego, „Najlepszy Produkt 2019 – Wybór Konsumentów” (w opcjach: „Złoty medal”, „Srebrny medal” „Brązowy medal”). Licencja upoważnia do komunikacji uzyskanego wyróżnienia we wszelkich rodzajach działań marketingowych, które dotyczą zwycięskiej nowości (w reklamach ATL, BTL, w informacjach PR, czy też na opakowaniach produktów) – przykłady znajdą Państwo tutaj: http://najlepszyprodukt.com.pl/
2. Laureaci badania otrzymają silne wsparcie marketingowe na łamach lutowego wydania „Wiadomości Handlowych” (80.000 egzemplarzy) lub/i „Wiadomości Kosmetycznych” (20.000 egzemplarzy) oraz na portalach www.wiadomoscihandlowe.pl i www.wiadomoscikosmetyczne.pl
3. Nowości, które znajdą się na podium w poszczególnych kategoriach zostaną wyeksponowane na specjalnie do tego celu przygotowanych regałach (2- dniowa wystawa TOP Produktów) podczas przyszłorocznego KONGRESU RYNKU FMCG (kongresrynkufmcg.pl)
8