13.04.2017/10:36

Rynek jaj dojrzewa do ekologii

Polscy konsumenci powoli przekonują się do jaj innych niż najtańsze, czyli klatkowe. Niemniej te ostatnie, tzw. „trójki”, stanowią aż 92 proc. produkcji w Polsce – podaje wyborcza.biz.

Z jaj klatkowych powoli rezygnują niektóre sieci handlowe, jak Aldi i Lidl. Na całkowitą zmianę dają sobie czas do 2025 roku. Hotele z grupy Accor, do której należą Mercure i Orbis, zamierzają całkowicie zrezygnować z trójek do 2020 r.

Ten trend idzie do Polski z zagranicy. Jak podaje wyborcza.biz, organizacja Open Wings Alliance przekonała do rezygnacji z trójek duże sieci w wielu krajach. Przykładowo, w Niemczech trójki je już tylko 13 proc. konsumentów.

Więcej w serwisie wyborcza.biz

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.