21.06.2018/11:55

Rynek karmy dla psów: Najnowsze badanie preferencji zakupowych [ANALIZA]

Właściciele psów najczęściej kupują dla swoich pupili karmę suchą. Jako główny pokarm dla psa wskazuje ją aż 72% konsumentów – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję Skilltelligence dla „Wiadomości Handlowych”. Jednocześnie już ponad 80% właścicieli zwierząt przyznaje się do kupowania swoim ulubieńcom przekąsek i przysmaków.

Z badania wynika, że połowa spośród właścicieli na zakupy karmy dla psa wydaje jednorazowo między 10 a 15 zł, zaś 34% zostawia w sklepie 50‑100 zł.

Najwięcej ankietowanych kupuje jedzenie dla psa raz na dwa tygodnie (40%), jednak niemal co trzeci ankietowany robi to raz w tygodniu, a 23% respondentów uzupełnia zapasy karmy raz w miesiącu.

Polacy wolą kupować karmę dla zwierząt w sklepach zoologicznych – według danych Skilltelligence wybiera je co trzeci badany. Dużą popularnością cieszą się również su­permarkety (27% wskazań), hipermarkety (19%) i dyskonty (10%).

Rośnie przy tym znaczenie zakupów przez internet. Z usług e‑commerce w tej chwili korzysta już 8% an­kietowanych.

Dzięki firmie Skilltelligence można mieć natychmiastowy dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji rynkowych, które pomagają zdobyć tysiące współpracujących z nią w całej Polsce wykonawców. www.skilltelligence.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Magda 22.06.2018

    mój nero suchej karmy najwięcej dostaje do jedzenia. czasem coś gotowanego i przekąski też mu skapną ale rzadziej. Staram się dbać o jego dietę i nawet od niedawno wprowadziłam suplementy z gamedoga do jadłospisu. urozmaicam mu dietę żeby nie było że ciągle to samo je bo to rzeczywiście może się znudzić

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.