23.10.2018/11:56

Sfinks Polska: delivery to bardzo obiecujący kanał

W ramach usługi delivery obecnie obsługuje ponad 50 restauracji. Najbardziej aktywni restauratorzy już zwiększyli dzięki temu sprzedaż nawet o 20% - mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

- Badania pokazują, że usługa delivery jest bardzo obiecującym kanałem i nasze doświadczenia to potwierdzają. Najbardziej aktywni restauratorzy już zwiększyli dzięki temu swoją sprzedaż nawet o 20%. Dlatego zamierzamy rozwijać ten kierunek nie tylko poprzez włączanie usługi dowozu w kolejnych lokalach, ale także poprzez rozszerzanie oferty dań w dostawie, uruchomienie własnego call center i obsługę naszych restauracji przez własną flotę kurierską, by dbać o czas dostaw i jakość obsługi naszych klientów – dodaje Sylwester Cacek.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.