23.03.2018/12:23

Sharing economy wkracza do handlu. Czy zmieni oblicze tego sektora?

Sharing economy, czyli ekonomia współdzielenia, staje się jednym z najbardziej nośnych haseł "zrównoważonej rewolucji", która ogarnia światową gospodarkę. To zjawisko może okazać się prawdziwym przełomem dla branży handlowej. O tym, dlaczego tak się dzieje, opowiedzą podczas 11. Kongresu FMCG: Zbigniew Płuciennik, CEO w Szopi.pl oraz Krzysztof Radoszewski, General Manager Uber Eats w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.