18.05.2018/10:35

Shell wprowadza markę Deli by Shell I testuje na stacjach nowy koncept bistro

Jak już informował portal wiadomoscihandlowe.pl, 7 maja br. na polskim rynku oficjalnie zadebiutowała marka Deli by Shell. Firma postanowiła odświeżyć swój format gastronomiczny i przedstawić klientom ofertę, która powstała z zamiłowania do najlepszych smaków i wysokiej jakości składników. Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się nowy brand.

W swojej nowej ofercie Shell stawia na najwyższą jakość składników, z jakich powstają dostępne na stacjach posiłki i przekąski. Nowością są udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, bagietki, zapiekanki i sałatki starannie przygotowane na miejscu z indywidualnie dobranych składników. Dzięki temu klienci Shell mają możliwość większej personalizacji zamówień. Rozszerzony koncept „Jesz co chcesz” jest dostępny na 70 stacjach, do końca roku pojawi się łącznie na 120 stacjach w całej Polsce.

Poza produktami z oferty standardowej na wybranych stacjach czekają świeżo wyciskane soki, tortille, kruche ciastka oraz kremowe i lekkie jogurty, jak również zupy oraz dania lunchowe. W ofercie pojawiły się nowości, m.in.: słupki warzywne z hummusem, kanapka trójkątna z łososiem, tortilla burrito czy burger.

Łącznie na 190 stacjach klienci Shell mogą napić się kawy Costa Coffee, a w ponad 80 punktach dostępne są napoje kawowe z mieszkanki kawy Deli by Shell, która jest serwowana w eleganckich porcelanowych filiżankach.

Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro (format Quick Service Restaurant). Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne takie punkty, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek.

- Stale rozwijamy ofertę dla naszych gości i konsekwentnie wsłuchujemy się w ich opinie. Efektem tego jest odświeżony brand gastronomiczny o nazwie deli by Shell – mówi Tomasz Krysiak, Category Manager w Shell Polska.

Kampania promocyjna związana z wprowadzeniem marki Deli by Shell potrwa do 24 czerwca br.

Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, Shell Polska to aktualnie ponad 420 stacji.

 

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Miśka01082020 01.08.2020

    Frytki, że można zęby połamać, naleśniki z serem zamrożone w środku, bita śmietana się rozplynela, za to zupa pomidorowa pierwsza klasa

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.