27.02.2020/13:37

Sieć CCC rusza z nową kampanią reklamową obuwia i torebek

W najbliższy weekend rusza nowa wiosenna kampania marki CCC pod hasłem „CCC Fashion Trends”. Marka prezentuje najnowsze trendy modowe obecne w wiosennej kolekcji obuwia i torebek dostępnej w sklepach stacjonarnych CCC i online. Sesja fotograficzna oraz spoty reklamowe łączą w sobie dynamikę i nowoczesność, a także eksponują najmodniejsze propozycje produktowe na najbliższy sezon.

– Zgodnie z przyjętymi w ramach strategii kierunkami zmian skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości produktów, sneakeryzacji oraz mocnej rozbudowie oferty fashion. Dzisiaj kobiety bawią się stylem i modą, a mężczyźni coraz bardziej zwracają uwagę na trendy. Nowa kampania „CCC Fashion Trends” jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, którzy poszukują ciekawych, modnych propozycji na nadchodzący sezon. Chcemy przekonywać , że CCC jest miejscem z rozbudowaną ofertą produktów fashion, a także przyciągnąć nowe grupy konsumentów – mówi Iwona Stępniak, Marketing Manager Grupy CCC.

Kampania reklamowa rusza 1 marca i realizowana będzie przez kolejne 3 miesiące w mocno digitalowej formie kampanii video na YouTube, VOD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz szeroką komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekranach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na 5 rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.

W kampanii planowane jest użycie różnych form spotów video: od długich form lookbookowych do produktowych spotów 10”, w których prezentowane będą produkty, marki dostępne w CCC oraz ceny produktów. Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • CA 01.03.2020

    Mają wielkie lokale w centrach handlowych, płacą za nie ogromne czynsze, niskiej jakości asortyment, niemodny, tani, a klienci aktualnie nie są już tacy jak kilka lub kilkanaście lat temu. Ta firma jest skazana na upadek, szkoda tylko że eobuwie musi holować tę tonącą, starą, wielką łajbę

  • realista 27.02.2020

    Na giełdzie panika. Jak mówi wielki inwestor Warren Buffett. Bądź chciwy, gdy inni się boją. Bój się, gdy inni są chciwi. On w ten właśnie sposób zarobił miliardy. A zatem teraz kupno akcji CCC to okazja, nawet jeśli spadnie jeszcze trochę, to teraz i tak jest super okazja. Pozdrawiam !

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.