28.12.2018/08:22

Sieć Dino chce przejąć spółkę prowadzącą sieć 13 sklepów

Spółka Dino Polska złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie spółki Domex-Kuśnierek z Rydzyny, która zarządza siecią 13 sklepów franczyzowych działających pod szyldem Dino.

Dino Polska chce przejąć sklepy, które spółka Domex-Kuśnierek prowadził pod marką Dino w oparciu o standardy grupy, na podstawie umowy franczyzy zawartej z Dino Polska S.A.

Spółka Dino Polska zarządza na polskim rynku siecią ponad 900 supermarketów typu proximity (na koniec września 2018 r. sieć liczyła 895 sklepów) . Większość sklepów Grupy Dino ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 400 mkw. oraz oferuje ok. 5 tys. pozycji asortymentowych i jest zlokalizowana przede wszystkim w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast.

Spółka Dino Polska jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką dominującym polskim kapitałem, kontrole nad Dino Polska S.A. sprawuje pan Tomasz Biernacki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.