Sieć Dino otworzy w 2020 roku niemal 300 sklepów. W tym roku będzie to ok. 250
W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć Dino otworzyła 137 sklepów. Według analityków DM mBanku w całym roku operator uruchomi 244 placówki. Eksperci wskazują, że relacja otwarć od stycznia do końca września spadła w 2019 roku do 56 proc. wobec 59 proc. w analogicznym okresie 2018 roku.
Pozostało jeszcze 82% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
09.03.2021
Bardzo dobre sklepy tylko tam ludzie kupują świeże mięsa miła obsługa i dobre produkty
-
27.11.2020
Na Podhalu tez by sie przydaly,we Witowie i Kościelisku
-
27.01.2020
Dino wymiecie konkurencje
-
05.12.2019
A ja myślę, że ta bańka musi kiedyś pęknąć. Taka ekspansja cieszy, polska firma itd. Tylko bić brawo. Ale z drugiej strony oni otwierają sklepy w miejscowościach, w których mieszka 1-1,5 tys. mieszkańców. W dłuższej perspektywie naprawdę nie wiem, czy te sklepy będą rentowne. I tak jak ktoś tu napisał, Dino radzi sobie dobrze tam gdzie nie ma konkurencji, ewentualnie gdzie jest jeden sklep który prowadzi miejscowy Pan Edek. Choć może z drugiej strony, może właśnie taki jest plan? Otwierać sklepy tam, gdzie nigdy nie otworzą się duże sieci.
-
02.12.2019
Najpierw niech zainwestuja w pracownika be bo sklepy będą a nie będzie pracownikow
-
02.12.2019
Niepodoba się nie kupuj. Albo spożywa albo pierdoly.Jak pierdoly to idź na bazar a nie piz..... Trujesz
-
02.12.2019
Dino przede wszystkim powinno poszerzyć swoją ofertę asortymentu niespożywczego. U nich nic ostatnio nie można kupić. Ok były kiedyś fajne torby, jakieś pierdoły sportowe. Ale powinni tego robić więcej. Jak się wejdzie do biedry to co i rusz są jakieś torby, wózki, ubrania, plecaki czy elektryczne przyrządy. Dino musi tu popracować i to ostro bo traca klientów. Dlatego człowiek nieraz nie chce wchodzić do ich sklepów bo poza spożywką mało co mają. Nie chcę tu wymieniać żadnych firm, ale mam blisko siebie Dino i Biedronkę i w tej drugiej co i rusz są różne fajne promocje tekstylne albo na jakąś elektronikę itp.
-
02.12.2019
Dino ze swoją ofertą i cenami ( słabo, naprawdę słabo) może otwierać tam gdzie nie ma żadnej konkurencji... krótko pisząc takich miejsc jest już coraz mniej. Firma chyba powinna zacząć walczyć o klienta...bo na masową skalę otwieraniu słabych sklepików daleko nie zajadą. Bańka w końcu pęknie
8