Sieć Dino zakończyła testy projektu convenience
Sieć supermarketów Dino przez kilkanaście miesięcy testowała projekt sklepów typu convenience pod nazwą PiK. Projekt został zakończony, a cztery działające pod tym szyldem zamknięte w 2016 r.
- Byliśmy zadowoleni z wyników sklepów, ale problemem były koszty, które generowały m.in. czynsze za wynajem lokalizacji. Postanowiliśmy się skupić na rozwoju supermarketów proximity, czyli sieci Dino – mówi Szymon Piduch, prezes spółki Dino Polska.
Cztery placówki convenience pod szyldem PIK były testowane we Wrocławiu i Krotoszynie. Powierzchnia sklepów oscylowała wokół 100 mkw.
Grupa Dino zarządza siecią ponad 630 supermarketów proximity, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski. Sklepy oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w większości produktów pod znanymi markami oraz z naciskiem na ofertę produktów świeżych.
12