04.12.2016/18:34

Sieć Jysk z rekordowymi wynikami sprzedaży. W planach 100 nowych sklepów

Rok finansowy 2015/16 był kolejnym rekordowym pod względem wyników sprzedaży dla sieci sklepów Jysk. Spółka wygenerowała sprzedaż na poziomie ponad 3 mld EUR.

Pomimo malejącej sprzedaży lub stagnacja sprzedaży mebli i artykułów dekoracyjnych wnętrz w wielu krajach na całym świecie, sieć Jysk utrzymuje systematyczny wzrost. Nie tylko pod względem ekspansji na kolejne kraje, ale także pod względem otwierania więcej sklepów i zwiększenie obrotów w istniejących sklepach oraz w Internecie.
Rok obrotowy 2015/16 firma zakończyła obrotami na poziomie 3,123 mld EUR, a wynik EBIT 421 mln EUR. Jednocześnie Jysk otworzył 105 nowych sklepów w 43 krajach, w których sieć była już obecna na koniec roku obrotowego. Od tamtej pory Jysk wszedł na dwa nowe rynki, czyli do Gruzji i na Białoruś.

-  Naszym celem jest dla Jysk się rozwijać i zarabiać pieniądze, i udało nam się osiągnąć ten cel - mówi Lars Larsen, prezes zarządu i właściciel sieci Jysk.

Władze sieci podkreśliły znaczenie dla Grupy biznesu w Europie Wschodniej. Sklepy w Polsce i innych krajach regionu odwiedza coraz większa liczba klientów. W tej części Europy sieć rozwijała się najszybciej.  Obecnie Jysk ma 200 sklepów w Polsce, sieć szybko rozwija się także w takich krajach jak: Węgry, Rumunia, Bułgaria, Serbia, Słowenia i Chorwacja.

- Kliencie w Europie Wschodniej są bardzo zadowoleni z naszego asortymentu i naszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej. Skandynawski styl naszych produktów i skandynawskie podejście do klientów i pracowników są z pewnością jednym z powodów, dla których wiele osób decyduje  się na zakupy w naszych sklepach – wyjaśnia Lars Larsen.

Jysk systematycznie rozwija sprzedaż internetową. - Nie sądzę, żeby sprzedaż w kanale e-commerce przewyższyła sprzedaż w sklepach tradycyjnych dlatego nadal będziemy otwierać około 100 nowych sklepów rocznie. Jednocześnie musimy dać klientom coraz lepsze możliwości zakupu naszych produktów online, dać im najlepsze oferty i najlepszą obsługę klienta, niezależnie od tego, czy wolą oni odwiedzić sklep fizyczny, czy zrobić zakupy siedząc w domu przed komputerem - mówi Lars Larsen.

Grupa Jysk ma swoje korzenie w Skandynawii. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Danii w 1979 roku. Obecnie sieć liczy ponad 2400 sklepów i zatrudnia 21 tys. pracowników w 45 krajach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • kaczuś 05.12.2016

    Polska mowa nie być trudna.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.