24.10.2016/09:30

Sieć Lewiatan chce ściągnąć do sklepów dodatkowych klientów

W czwartek 20 października rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 9 listopada wyemitowanych zostanie ponad 3400 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN.

Reklamy Lewiatana będą emitowane między innymi przed takimi programami i audycjami, jak: seriale – M jak miłość, Rodzinka.pl, Barwy Szczęścia, Na ratunek, O mnie się nie martw, Pierwsza miłość; programy informacyjne – Wiadomości, Pogoda, Panorama, Sport Telegram, Dzień dobry TVN  oraz przy wielu programach rozrywkowych i filmach, jak: Top Chef, Taniec z Gwiazdami, The Voice of Poland, Twoja twarz brzmi znajomo, itd.

W kampanii reklamowej zadebiutuje nowa wersja spotu reklamowego „Do Lewiatana jeden krok”. Emitowane będą zarówno spoty wizerunkowe sieci, jak też reklamy z produktami promocyjnymi.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z niewielu sieci franczyzowych zapewniającą swoim franczyzobiorcom reklamę w ogólnopolskich mediach. Od kilku lat reklamy Lewiatana emitowane są zarówno na antenach największych stacji telewizyjnych, jak i radiowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.