Sieć Lewiatan chce ściągnąć do sklepów dodatkowych klientów
W czwartek 20 października rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 9 listopada wyemitowanych zostanie ponad 3400 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN.
Reklamy Lewiatana będą emitowane między innymi przed takimi programami i audycjami, jak: seriale – M jak miłość, Rodzinka.pl, Barwy Szczęścia, Na ratunek, O mnie się nie martw, Pierwsza miłość; programy informacyjne – Wiadomości, Pogoda, Panorama, Sport Telegram, Dzień dobry TVN oraz przy wielu programach rozrywkowych i filmach, jak: Top Chef, Taniec z Gwiazdami, The Voice of Poland, Twoja twarz brzmi znajomo, itd.
W kampanii reklamowej zadebiutuje nowa wersja spotu reklamowego „Do Lewiatana jeden krok”. Emitowane będą zarówno spoty wizerunkowe sieci, jak też reklamy z produktami promocyjnymi.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z niewielu sieci franczyzowych zapewniającą swoim franczyzobiorcom reklamę w ogólnopolskich mediach. Od kilku lat reklamy Lewiatana emitowane są zarówno na antenach największych stacji telewizyjnych, jak i radiowych.
7