Sieć Netto otwiera kolejne sklepy w nowym koncepcie 3.0
Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Już 11 kwietnia odbędzie się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci będą mieli okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce. Tym samym liczba sklepów w nowym koncepcie zwiększy się z 6 do 8.
Pozostało jeszcze 76% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
11.04.2019
Bardzo fajnie tylko dlaczego znaczna część asortymentu nie spożywczego nie pochodzi od polskich dostawców tylko jest ściągane bezpośrednio z Chin. Mam świadomość, że polskie firmy też ciągną towar z Chin ale przynajmniej dzięki temu spora część ludzi ma zatrudnienie. Współpracujcie z polskimi dostawcami na szerszą skalę
-
10.04.2019
Sklep nr 150 - proszę przeszkolić obsługę ze słow „dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia”. I wyczyścić koszyki, bo co niektóre lepią się od brudu. Odechciewa mi się robić w takich warunkach jakiekolwiek zakupy.
14