13.03.2017 / 14:24
StoryEditor

Sieć Netto prowadzi w Polsce sklepy całodobowe

Sklep sieci Netto Polska (materiały własne)
Pod koniec ubiegłego roku sieć Netto poinformowała, że chce zwiększyć na rynku duńskim liczbę sklepów działających przez całą dobę. Co ciekawe, w Polsce duński operator ma także sklepy które działają przez 24 h, ale tylko w sezonie turystycznym.

Pod koniec października 2016 r. sieć dyskontów Netto poinformowała, że chce podwoić do 30 sklepów, które pracują przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Testy wydłużonych godzin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:52
StoryEditor
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? Najnowsze dane pokazują zaskakujący obraz rynku
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? (fot. Shutterstock)

Rynek napojów w małych opakowaniach staje się coraz bardziej konkurencyjny, a walka o widoczność produktów na sklepowych półkach przybiera na sile. Najnowsze dane eLeader pokazują, jak niewielkie różnice dzielą czołowe marki i jak duży udział w ekspozycji zyskują mniejsi gracze.

Małe butelki i puszki to dziś jedna z najbardziej dynamicznych kategorii w segmencie beverage. Jak pokazuje analiza firmy eLeader, obejmująca wody, soki, energetyki, izotoniki, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 12:36
StoryEditor
Polomarket stawia na personalizację. Sieć inwestuje w rozwiązanie, które ma ją "zbliżyć" do klientów
Sieć Polomarket chce ”zbliżyć” się do klientów inwestując w nowy system CRM (fot. materiały prasowe)

Sieć supermarketów Polomarket wprowadziła zaawansowany, zintegrowany system CRM, który ma zrewolucjonizować sposób komunikacji z klientami. Zamiast uniwersalnych komunikatów, sieć stawia teraz na pełną personalizację w tym treści, promocje i kupony rabatowe dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Nowy rozwiązanie zastąpiło dotychczasowe narzędzia, umożliwiając tworzenie spójnej komunikacji w wielu kanałach – przede wszystkim w aplikacji mobilnej sieci Polomark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. październik 2025 10:03