16.02.2017/15:50

Sieć Netto wprowadza program lojalnościowy dla dzieci

Sieć Netto ponownie została partnerem programu MasterChef Junior w związku z tym duński dyskonter przygotowała specjalny program lojalnościowy z nagrodami dla dzieci, które lubią gotować.

W tym roku Netto zaproponuje swoim klientom program lojalnościowy dla najmłodszych klientów. Jego twarzą została Natalia Paździor – zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Master Chef Junior. Od 27 lutego we wszystkich sklepach sieci za każde wydane 25 zł będzie można otrzymać specjalną saszetkę gratis, która zapoczątkuje zbiory w kolekcjonerskim, osiemdziesięciostronicowym albumie – do kupienia za 12,99 zł. Saszetki można będzie również kupić za 1,99 zł we wszystkich sklepach Netto. W każdej sa

szetce znajduje się karta, którą można wykorzystać w grze „Moja restauracja” oraz naklejka przedstawiająca znaną potrawę pochodzącą z danego regionu świata. Przez kulinarną podróż poprowadzi nas Scottie – terier szkocki znany z logo sklepu. Aby mieć całą kolekcję, trzeba zebrać 48 kart i 48 naklejek.

- Angażowanie dzieci w przygotowanie posiłków to jedna z ciekawych form łączenia nauki z zabawą – mówi Katarzyna Werner, koordynator Mediów i Kampanii w Netto. - Dzięki temu uczą się samodzielności, rozwijają wyobraźnię, poznają dobre nawyki żywieniowe, a co najważniejsze, spędzają czas wspólnie z rodzicami. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas program przyczyni się do rozwoju pasji do gotowania u najmłodszych.

Przygotowana przez Netto gra „Moja restauracja” jest elementem edukacyjnym, który z pewnością zachęci dzieci do zdobywania wiedzy na temat kuchni z różnych regionów świata. Pierwsze pięć tysięcy osób, które zbiorą całą kolekcję, otrzymają oryginalny fartuch z logo MasterChef Juniora. Program lojalnościowy przygotowany przez Netto będzie promowany na szeroką skalę w prasie, telewizji oraz internecie.

Netto Polska, to wywodząca się z Danii sieć handlowa. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.