12.06.2020/08:57

Sieć Netto wprowadza usługę subskrypcji produktów codziennego użytku online

Netto wprowadza do oferty swoich sklepów w Danii usługę Fillop – subskrypcję często kupowanych produktów spożywczych. Ma ona ułatwić regularne uzupełnianie zapasów żywności – relacjonuje portal IGD RetailAnalysis.

Aby skorzystać z nowej oferty Netto, wystarczy pobrać na telefon aplikację Fillop, zalogować się w sklepie online sieci i złożyć pierwsze zamówienie, zaznaczając częstotliwość kolejnych dostaw – identyczny koszyk zakupowy będzie odtąd dostarczany do klienta co dwa tygodnie, co miesiąc lub co dwa miesiące.

Zamówienie można w każdej chwili zmodyfikować, zawiesić, zmienić częstotliwość dostaw, odwołać najbliższą dostawę lub całkowicie zrezygnować z subskrypcji. W ramach nowej usługi można zamawiać produkty nie wymagające chłodzenia.

„Pozwól, by aplikacja Fillop zadbała za ciebie o uzupełnienie zapasów papieru toaletowego, środków piorących, pomidorów w puszce i wielu innych ciężkich i trochę nudnych produktów, potrzebnych na co dzień w domu. W ten sposób zyskasz dodatkowy czas, by w naszych sklepach wybrać dojrzałe awokado, soczysty stek, włoskie pesto i inne ulubione produkty” – zachęca detalista.

Netto testowało nowy pomysł przez dziewięć miesięcy – spotkał się on z życzliwym przyjęciem konsumentów.

Źródło: igd.com

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.