21.02.2020/11:53

Sieć salonów z obuwiem CCC rusza z kampanią promującą skaner stóp esize.me

Rusza kampania reklamowa pod hasłem „Rozmiar rozmiarowi nierówny” promująca innowacyjną usługę esize.me, dostępną w sklepach CCC i eobuwie.pl. Umożliwia ona wykonanie skanu 3D stopy, dzięki któremu klient może dokładnie dopasować obuwie do stopy bez konieczności przymierzania.

Od wprowadzenia usługi esize.me jesienią 2018 roku do dziś ze skanerów skorzystało już ponad 700 tysięcy osób. Obecnie skanery dostępne są już w ponad 200 sklepach CCC i 22 salonach eobuwie.pl w całej Polsce.

W serii krótkich spotów, przeznaczonych do komunikacji digitalowej ambasadorzy kampanii Dorota Wellman i Marcin Prokop testują usługę esize.me dobierając, na podstawie cyfrowego skanu stóp, właściwy, indywidualnie dopasowany dla nich rozmiar obuwia.

W głównym spocie tv prezenterzy w żartobliwy sposób wchodzą w role bohaterów znanej wszystkim bajki i przedstawiają benefity usługi esize.me. W materiałach pokazane są możliwości realizacji zakupów poprzez wiele kanałów m.in. sklep online czy sklepy stacjonarne CCC i eobuwie.pl. Kampania ma na celu w humorystyczny i lekki sposób wypromować usługę, która minimalizuje ryzyko doboru nieodpowiedniego obuwia, a także ułatwia zakupy mobilne. To pierwsza kampania esize.me z tak wielokanałowym i szerokim zasięgiem medialnym, docierająca do różnych grup odbiorców i klientów CCC i eobuwie.pl.

Skaner esize.me w ciągu 5 sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp ze wszystkimi wymiarami ułatwiającymi odpowiedni dobór obuwia, takimi jak długość, szerokość oraz obwód stopy, a także wysokość podbicia. Na podstawie takiego modelu oraz indywidualnych preferencji klienta system rekomenduje idealnie dopasowane buty, bez konieczności ich przymierzania.

– Dysponujemy jedną z największych na świecie baz skanów stóp klientów. W 2019 roku usługa esize.me pozwoliła na wygenerowanie ponad 70 milionów złotych sprzedaży, co pokazuje ogromny potencjał tego narzędzia, które wpisuje się w naszą strategię wielokanałowej sprzedaży i nowego konceptu sklepów angażujących, łączących świat online i offline, które pozwalają nam utrzymywać stałą relację z klientem. Dzięki jednorazowemu zeskanowaniu stóp klient może bez wychodzenia z domu i konieczności przymierzania butów realizować zakupy w sklepie online CCC i eobuwie. Poprzez kampanię chcemy uświadomić istnienie prostej i pomocnej usługi doboru odpowiedniego obuwia oraz dotrzeć do jak największej grupy klientów – mówi Konrad Jezierski, dyrektor działu esize.me w CCC.

Usługa esize.me znacznie przyśpiesza proces zakupowy i umożliwia dopasowanie obuwia do indywidualnej budowy stóp klienta, biorąc także pod uwagę różnice w rozmiarówce poszczególnych producentów. Stąd hasło kampanii: „Rozmiar rozmiarowi nierówny”.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Zawiedziona 22.02.2020

    Sama inicjatywa spoko, szkoda tylko że w CCC buty są tak kiepskiej jakości, że to jakaś kpina. A reklamacje u nich to po prostu jakaś komedia. Miałam tę wątpliwą przyjemność, że musiałam zareklamować buty, bo podeszwa pękła mi może po tygodniu chodzenia, za pierwszym razem, odmowa, a jakże. Postanowiłam się odwołać, koleżanka poleciła mi udać się do rzeczoznawcy, w necie znalazłam Rzeczoznawców Maj i dopiero z ich pomocą reklamację przyjęli. Z tego co patrzyłam po sieci, to nie jestem odosobniona, wiele było takich przypadków jak mój, co chyba nie najlepiej świadczy o firmie...

  • antycecowiec 21.02.2020

    Cokolwiek by CCC nie robił to reklamacja tam to jawna kpina i wszystkim ODRADZAM kupowanie tam CZEGOKOLWIEK za ich podejście do reklamacji i wmawianie klientom, że w butach nie potrafią chodzić !

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.