28.11.2017/13:40

Sieć Sfinks i koncern Frito Lay podpisały umowę na ponad 21 mln zł

Sfinks Polska, zarządzający markami gastronomicznymi Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Wook i Fabryka Pizzy, podpisał nową umowę centralną z Frito Lay na dostawy napojów bezalkoholowych. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł.

Na bazie umowy Frito Lay będzie dostarczał napoje, soki i inne produkty do obecnych i przyszłych restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook przez najbliższych pięć lat. W menu lokali operatora pozostaną więc marki takie jak Pepsi, Mirinda czy 7 UP. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł. Poprzednia umowa centralna z tym dostawcą obowiązywała od 2013 r.

Sfinks Polska zarządza 176 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), kultowym pubem Bolek w Warszawie oraz Fabryką Pizzy w Piastowie.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.