19.08.2020/10:14

Sieć Spar ma świeże pluszaki. Czeka nas nowa "wojna maskotkowa"?

Sieć Spar 19 sierpnia rozpoczyna nową akcję lojalnościową we wszystkich placówkach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł. W ramach programu klienci sklepów za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Niekretyn 25.08.2020

    Płatności na bieżąco?
    🤣
    Właśnie sporo zalegać zaczynacie

  • Wujek Sam 19.08.2020

    Panie Rob, jeśli dla Pana miesiąc po terminie to na bieżąco to rozumiem Pańskie podjęcie.Akcjonariat z RPA znowu musi głęboko sięgnąć do kieszeni bo Pan i Pana Zarząd w Polsce generujecie gigantyczna stratę i generować będziecie bo dla Was na Polskim rynku miejsca nie ma co widać o obrotach w przejętych sklepach.

  • Rob 19.08.2020

    Panie Wujek, światowa firma Spar nie jest nikomu w Polsce niczego winna. Regulujemy swoje płatności na bieżąco. Czy Pan np. kupując od kogoś samochód, spłaca również jakieś długi właściciela? Pozdrawiam.

  • Wujek 19.08.2020

    Panie Rob zacznijcie od spłaty wierzycieli i płacenia na czas zobowiązań bo idziecie z tym w kierunku Piotra i Pawła.Kreowanie zdrowego żywienia zostawcie innym

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także