13.05.2020/11:19

Sieć stacji Avia rusza z nową strategią marketingową

Sieć stacji paliw Avia, którą rozwija w Polsce i na Ukrainie spółka Unimot S.A., rozpoczyna kampanię wizerunkową, która jest częścią nowej strategii marketingowej i ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Avia wśród polskich klientów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.