13.05.2020/11:19

Sieć stacji Avia rusza z nową strategią marketingową

Sieć stacji paliw Avia, którą rozwija w Polsce i na Ukrainie spółka Unimot S.A., rozpoczyna kampanię wizerunkową, która jest częścią nowej strategii marketingowej i ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Avia wśród polskich klientów.

- Kampania wizerunkowa którą uruchamiamy to tylko część nowej strategii marketingowej, którą dla marki AVIA będziemy wdrażać na rynku polskim. W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki Avia oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku będziemy przekonywać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot S.A., odpowiedzialna za wizerunek marki Avia.

- Zdajemy sobie sprawę, że przed nami trudne zadanie, ale lubimy wyzwania, dlatego stawiamy sobie jeszcze bardziej ambitny cel, którym jest doprowadzenie do sytuacji, gdy w niedalekiej przyszłości marka Avia będzie postrzegana jako „love brand” na rynku stacji paliw w Polsce - dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.

Koncept „Wielki plus dla Avia za…” łączyć będzie wszelkie aktywności marketingowe brandu Avia, a „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej - w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Kampania realizowana będzie na rynku polskim. Swoim zasięgiem obejmie Internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.

Unimot SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym (ON), biopaliwami (BIO), gazem płynnym (LPG), gazem ziemnym, energią elektryczną oraz produktami asfaltowymi. Firma tworzy także na zasadach franczyzy sieć stacji paliw pod marką Avia i zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak transport, logistyka, usługi, rolnictwo i przemysł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.