04.02.2017/07:40

Sieć Stokrotka zwiększa sprzedaż o prawie 5 proc. r/r

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding osiągnęła w styczniu 2017 roku (wstępne) wyniki sprzedaży towarów na poziomie 188 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w styczniu 2016 roku o ok. 4,7%.

W styczniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 1,5%. Spadek ten wynika z mniejszej intensywności działań promocyjnych niż miało to miejsce w styczniu ubiegłego roku.

W styczniu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 2 markety oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w marketach oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 375. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 175,6 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.