Sieć Stokrotka zwiększyła w 2016 r. sprzedaż do 2,32 mld zł
Należąca do Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w grudniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 224 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2015 roku o ok. 8,1 proc. Sprzedaż towarów za okres styczeń-grudzień wyniosła 2,322 mld zł.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 612 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 9,8 proc.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2,322 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,4 proc.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2016 roku wyniósł około 2,2 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik - grudzień 2016 roku wyniósł około 2,4 proc. oraz w okresie styczeń-grudzień 2016 roku wyniósł około 5,5 proc.
W grudniu 2016 roku otworzono 7 sklepów: 1 supermarket, 4 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,9 tys. mkw.: o 0,5 tys. mkw. w supermarketach, o 0,9 tys. mkw. w marketach oraz 0,5 tys. mkw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 372. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 175,0 tys. mkw.
12