05.01.2017/08:15

Sieć Stokrotka zwiększyła w 2016 r. sprzedaż do 2,32 mld zł

Należąca do Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w grudniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 224 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2015 roku o ok. 8,1 proc. Sprzedaż towarów za okres styczeń-grudzień wyniosła 2,322 mld zł.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 612 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 9,8 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2,322 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,4 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2016 roku wyniósł około 2,2 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik - grudzień 2016 roku wyniósł około 2,4 proc. oraz w okresie styczeń-grudzień 2016 roku wyniósł około 5,5 proc.

W grudniu 2016 roku otworzono 7 sklepów: 1 supermarket, 4 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,9 tys. mkw.: o 0,5 tys. mkw. w supermarketach, o 0,9 tys. mkw. w marketach oraz 0,5 tys. mkw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 372. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 175,0 tys. mkw.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zamów codzienny, darmowy newsletter portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wystarczy kliknąć ten link i wpisać swój adres e-mail!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.