05.01.2017/08:15
Sieć Stokrotka zwiększyła w 2016 r. sprzedaż do 2,32 mld zł
Należąca do Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w grudniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 224 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2015 roku o ok. 8,1 proc. Sprzedaż towarów za okres styczeń-grudzień wyniosła 2,322 mld zł.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
6